به روز رسانی The Last of Us Part 1 v1.0.5 عملکرد CPU را بهبود می بخشد
نوشته شده توسط : salar

به روز رسانی The Last of Us Part 1 v1.0.5 عملکرد CPU را بهبود می بخشد

بازی-the-last-of-us

Naughty Dog و Iron Galaxy آپدیت جدیدی را برای نسخه PC بازی The Last of Us Part I, Update v1.0.5 منتشر کردند. این نهمین به‌روزرسانی برای نسخه رایانه‌های شخصی بازی است و بهبودهای بیشتری در عملکرد، کاهش زمان ساخت سایه‌بان و بهبود وفاداری بافت در ایستگاه‌های پیش‌تنظیم کم و متوسط به ارمغان می‌آورد.Gamemaster

طبق یادداشت‌های انتشار، جدیدترین به‌روزرسانی زمان ساخت سایه‌بان را بیشتر کاهش می‌دهد، اما مهم‌تر از آن، شامل کدهای بهینه‌سازی شده برای بهبود عملکرد جهانی CPU است که از زمان عرضه بازی را آزار می‌دهد. Naughty Dog مشتاق بود به این نکته توجه کند که جدیدترین پچ یک بازسازی کامل سایه زن را راه اندازی می کند و شما باید به روزترین نسخه درایور گرافیک را داشته باشید، به خصوص که آخرین نرم افزار AMD: Adrenalin Edition v23.4.3 شامل یک اصلاح برای “بیشتر از زمان مورد انتظار تدوین سایه زن” در The Last of Us Part I.
در اینجا یادداشت های انتشار کامل آمده است:گیم مستر

 

  • کاهش زمان ساخت سایه بان
  • کد بهینه شده برای بهبود عملکرد جهانی CPU
  • محتوای بهینه شده برای بهبود عملکرد در چندین سطح
  • بارگذاری سطح بهبود یافته برای کمک به کاهش مقدار «لطفاً صبر کنید» و صفحه‌های بارگیری یک تنظیم جدید برای تراکم جلوه‌ها اضافه شد که چگالی و تعداد جلوه‌های بصری غیر مهم را تنظیم می‌کند (گزینه‌ها > گرافیک)
  • اندازه جمعیت را در تنظیمات کم و متوسط کاراکتر محیطی افزایش داد و گزینه بسیار کم را اضافه کرد (گزینه‌ها > گرافیک)
  • تنظیم مقیاس پذیری اضافی برای تنظیمات گرافیکی کم و متوسط در بازی پیاده سازی شده است تأثیر VRAM تنظیمات کیفیت بافت را کاهش داد و به اکثر بازیکنان اجازه داد تنظیمات کیفیت بافت خود را افزایش دهند یا عملکرد بهبود یافته را با تنظیمات فعلی خود تجربه کنند.
  • مشکلی که در هنگام بوت شدن ویندوز ۱۱ رخ می داد، رفع شد
  • یک خرابی که ممکن است در Intel Arc رخ دهد برطرف کرد رفع یک خرابی که ممکن است هنگام شروع یک بازی جدید در Left Behind قبل از اتمام ساخت شیدر رخ دهد.
  • مشکلی را که در آن نشان دادن دوربین به سمت زمین هنگام نشانه‌گیری باعث لکنت بصری بازیکن و دوربین می‌شد، اصلاح شد
  • مشکلی که در آن تنظیمات Sniping Sensitivity برای همه سلاح‌های دارای محدوده اعمال نمی‌شد، برطرف شد. علاوه بر این، Sniping Sensitivity به Scoped Sensitivity تغییر نام داده است (Options > Controls > Mouse Camera Sensitivity)
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن بازیکنان نمی‌توانستند در تنظیمات کنترل‌های سفارشی (Options > Controls > Input > Customize Controls) روی ‘Jump To Unbound’ کلیک کنند.
  • رفع مشکلی که در آن تغییر تنظیمات گرافیک (Options > Graphics > Graphics Preset) در حین گیم پلی، پخش کننده را در نقطه بازرسی درست مجدد راه اندازی نمی کرد.
  • رفع مشکلی که در آن تنظیمات در Lens Flare (Options > Graphics > Visual Effects Settings > Lens Flare) اعمال نشدند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن بازیکنان ممکن است به طور مداوم هنگام راه‌اندازی مجدد در ایستگاه بازرسی در کتابفروشی، از جهان خارج شوند.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن بازیکنان ممکن است هنگام پریدن به داخل آب برق دار قفل شوند.

مخصوص AMD

  • بهبودهایی برای زمان بارگذاری اعمال شده است
  • مشکلی که در آن سایه بان ها ممکن است به طور غیرعادی زمان زیادی برای بارگذاری طول بکشد، برطرف شد.
  • techpowerup

 





:: برچسب‌ها: ga ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: